Podpořte své podnikání vlastním webem
13.08.2020
Pokud patříte mezi živnostníky či podnikatele, rozhodně se vám vyplatí mít svou vlastní webovou stránku. Současná internetová doba je pro ní jako stvořená. Internet je totiž dnes dostupný téměř všude a vždy. Pokud jej nemáte v mobilu, lze využít připojení, které mají zdarma nejen kavárny a restaurace, ale i nákupní centra. Ať už nabízíte jakékoli služby či produkty, dejte o sobě vědět a díky internetu se o vás dozví široký okruh potenciálních zákazníků, ale jen v případě, že je váš web efektivní.
Webová stránka zaměřená na firmu patří mezi velmi důležité nástroje určené pro marketing a především pro komunikaci se zákazníkem. Pokud budete mít kvalitně a přehledně zpracovanou webovou prezentaci, můžete díky ní získat nové zákazníky a jestliže si ji budete pravidelně aktualizovat, tak si udržíte jak ty nové, tak i ty stávající.
Nejprve je potřeba si promyslet obsah – na koho je cílen. Potenciálnímu zákazníkovi by mělo být hned jasné, jakým způsobem mu můžete pomoci nebo co mu nabízíte. Je tedy třeba volit vhodné texty i obrazový materiál. Text ovlivňuje to, na kterých pozicích se vaše webové stránky budou zobrazovat, zda to bude ve vyhledávači na předních místech nebo vzadu (tuto možnost však nechce žádný podnikatel). Velmi důležitá je i jednoduchá struktura webu. Měla by být pro zákazníky intuitivní, jednotlivé sekce řazeny v logickém pořadí. Důležitým hlediskem je i snadná orientace. Vhodně navržené stránky musí obsahovat dostatek informací o službách či produktech, které svým zákazníkům nabízíte. Jen tak si udělají o vaší činnosti dokonalý obrázek. Zkuste se vžít do role zákazníka a popřemýšlejte o tom, jaké informace a jakým způsobem bude na vašich stránkách hledat.
Nezapomínejte uvádět kontaktní údaje, nestačí však telefon nebo e-mail. Důležitá je i adresa, případně mapa, díky níž si zákazník udělá dokonalou představu o tom, kde vás nalezne. Vzhledem k tomu, že velká část návštěvníků zavítá na web přes mobilní aplikace, přizpůsobte jej i této možnosti. Velmi důležité upozornění – webové stránky patří do veřejné propagace firmy a jako takové spadají pod drobnohled zákona, je potřeba na nich mít uvedena zákonem stanovená data.
Autor: Renata
Foto: www.pixabay.com
Jaké výhody nabízí firemní web?
Webová stránka zaměřená na firmu patří mezi velmi důležité nástroje určené pro marketing a především pro komunikaci se zákazníkem. Pokud budete mít kvalitně a přehledně zpracovanou webovou prezentaci, můžete díky ní získat nové zákazníky a jestliže si ji budete pravidelně aktualizovat, tak si udržíte jak ty nové, tak i ty stávající.
Jak na správný web?
Nejprve je potřeba si promyslet obsah – na koho je cílen. Potenciálnímu zákazníkovi by mělo být hned jasné, jakým způsobem mu můžete pomoci nebo co mu nabízíte. Je tedy třeba volit vhodné texty i obrazový materiál. Text ovlivňuje to, na kterých pozicích se vaše webové stránky budou zobrazovat, zda to bude ve vyhledávači na předních místech nebo vzadu (tuto možnost však nechce žádný podnikatel). Velmi důležitá je i jednoduchá struktura webu. Měla by být pro zákazníky intuitivní, jednotlivé sekce řazeny v logickém pořadí. Důležitým hlediskem je i snadná orientace. Vhodně navržené stránky musí obsahovat dostatek informací o službách či produktech, které svým zákazníkům nabízíte. Jen tak si udělají o vaší činnosti dokonalý obrázek. Zkuste se vžít do role zákazníka a popřemýšlejte o tom, jaké informace a jakým způsobem bude na vašich stránkách hledat.Nezapomínejte uvádět kontaktní údaje, nestačí však telefon nebo e-mail. Důležitá je i adresa, případně mapa, díky níž si zákazník udělá dokonalou představu o tom, kde vás nalezne. Vzhledem k tomu, že velká část návštěvníků zavítá na web přes mobilní aplikace, přizpůsobte jej i této možnosti. Velmi důležité upozornění – webové stránky patří do veřejné propagace firmy a jako takové spadají pod drobnohled zákona, je potřeba na nich mít uvedena zákonem stanovená data.
Autor: Renata
Foto: www.pixabay.com