• Na prahu Prahy - magazín, akce, události, zajímavosti, místa a firmy - 1

Sociální sítě klíčem k úspěšnému prodeji

18.09.2022

Sociální sítě jsou už několik let součástí našich každodenních životů. Přesto na ně někteří prodejci zapomínají. A to i přesto, že se přes sociální sítě zprostředkuje právě nejvíc prodejů. A nejen realit.

Králem je stále Facebook

Ačkoli se může zdát, že Facebook už je za vrcholem své někdejší slávy, stále ho používá obrovská masa lidí. Podle odhadů používá Facebook přes 5 milionu Čechů. Když vyřadíme velmi staré lidi a malé děti, vyjde nám, že je zde aktivních přes 70 procent lidí.

Výhodou Facebooku je, že zde existují speciální skupiny zaměřené na prodej a pronájem realit. Kromě klasického Marketplace obecně můžeme narazit na skupiny zaměřené přímo na bydlení, a to dokonce podle lokalit. Důležité je umět maximálně využít potenciál Facebooku. To stojí nějaký čas a určité zkušenosti. Ale všechno se dá naučit. Neváhejte se obrátit na profesionála. Tím může být zkušený makléř, který rozumí digitálním technologiím, nebo klidně marketingový PR specialista.

Instagram cílí na mladé

Instagram je sociální síť o pár let mladší než Facebook, ale cílí na uživatele mladší i o desítky let. Cílová skupina pro instagram bude většinou do 30 let. Slouží ke sdílení krátkých videí a fotografií. Důležité je zaujmout na první pohled a můžete využít tzv. stories, které vám pomohou propojit Facebook a Instagram. Pokud budete sdílet reality přes Instagram, dejte si o to více záležet na profesionalitě fotografií. To, co uživatelé Facebooku prominou, může být na Instagramu fatální.

Youtube

Kvalitního makléře poznáte mimo jiné podle toho, že má svůj vlastní Youtube kanál. Youtube je všeobjímajícím médiem, které pomalu nahrazuje televizi. S nadsázkou můžeme říct, že kvalitní Youtube reklama může překonat i reklamy na běžných televizních kanálech. Přední čeští youtubeři mají sledovanost ve stovkách tisíc uživatelů. Pokud budete mít pár desítek tisíc, lze vás považovat za vlivného člověka, tzv. za influencera. Youtube kanál by měl být strukturovaný podle typů videí (reklama / byty / domy / prodej / pronájem / lokalita) a měl by mít hlavu a patu.

Autor: Martin Jašek
Foto: www.pixabay.com


Témata




Zařazeno v kategorii

Články o realitách